wtorek, 26 marca 2019

PRZYGOTUJ SIĘ ZE MNĄ DO MATURY

Hej kochani! Szkolne sprawy tak mnie pochłonęły, że zaglądam tu jeszcze rzadziej niż kiedyś. Obiecuję Wam zmiany, ale jest ciężko. Dziś przygotowałam dla Was pierwszy post z serii maturalnej. Oprócz języka polskiego, matematyki i angielskiego, czyli podstaw pokażę Wam również moje przygotowania do rozszerzenia z wos-u i historii :) Być może dojdzie do tego rozszerzony język angielki, bądź polski.


  JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO MATURY będzie serią prowadzoną przeze mnie od jutra, aż do momentu napisania mojej matury :). Potem na pewno odbędzie się podsumowanie tego projektu, a moje wyniki maturalne będą oparte na wiedzy tu opartej :). 
Dajcie koniecznie znać czy podoba Wam się ten pomysł i jeśli jesteście przed maturą dajcie koniecznie znać, czy będziecie uczyć się wraz ze mną :). 


1 komentarze:

  1. O to coś dla mnie, matura tuż tuż a ja nic nie robię w tym kierunku :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
small pinch of happiness Blogger Template by Ipietoon Blogger Template