środa, 14 grudnia 2016

MY CHRISTMAS WITH ROSEWHOLESALE

Cześć kochani :) ! 
Jak tam świąteczne przygotowania ? Oczywiście nie mam na myśli tylko zakupu prezentów, ale przede wszystkim wspólnymi, rodzinnymi porządkami, pieczeniem pierniczków, ale wspólne zakupy możemy tu też wpiąć :). Przede mną jeszcze kilka zwariowanych dni, ale już nie mogę doczekać się przyjazdu moich braci i czasu spędzonego z całą rodzinką. 
 Wraz z rosewholesale przygotowałam moją wishlist. 
Jeśli nie macie pomysłu na świąteczne prezenty to nic straconego na stronie sklepu możecie znaleźć ubrania na każdą okazję i na każdy rozmiar, biżuterię, zegarki, a także gadżety do domu. 
Koniecznie sprawdź ich asortyment :). 
A oto moje propozycje na świąteczne prezenty. Pamiętaj nie czekaj na ostatnią chwilę zamów już dziś oryginalny świąteczny sweter, klasyczny zegarek lub piękną biżuterię. 
  Zróbcie wszystko, by te święta były magiczne i niepowtarzalne. Ja już dziś zaczynam dekorować swój dom i pokój, efekty niebawem :). 
 Oto moje świąteczne inspiracje, każdy znajdzie coś dla siebie i swoich bliskich.
A tu link do stronki na facebook :)
I zapraszam również tu : link


Ta sukieneczka od razu przykuła na mnie swoją uwagę, mega klimatyczna i dobrze się prezentuje. 
Jeśli również Tobie się podoba- koniecznie zajrzyj :) DRESS



Znacie kogoś kto nie kocha ciepłych kapci ? Wybrałam je bo mają świąteczny wzór i idealnie sprawdzą się na chłodne wieczory, wczesne poranki i całą resztę dnia :).
Jeśli jeszcze nie posiadasz swoich ocieplaczy to z pewnością na stronie znajdziesz swoich nowych ulubieńców :) SLIPPERS

 Jeśli natomiast lubisz by każdy kto Cię odwiedza mógł podziwiać Twoje piękne świąteczne wnętrze odwiedź zakładkę HOME znajdziesz tam mnóstwo tanich domowych niezbędników. Kocham mieć nastrój więc nie wyobrażam sobie świąt bez dekoracji w pokoju :) Jeśli Ty również zwracasz uwagę na każdy detal przed zbliżającymi się świętami koniecznie sprawdź co oferuje nam strona :) 

Jeżeli uwielbiasz gdy coś ładnego ozdabia twoje dłonie i dodaje elegancji lub klasyki do stylizacji, z pewnością zegarki na stronie przypadną Ci do gustu. A może nie masz jeszcze prezentu ? Kto by nie chciał dostać takiego zegarku ? Cena bardzo kusi, zatem polecam serdecznie :). 

To by było na tyle jeśli chodzi o moje pomysły na prezenty, nie czekaj na ostatni moment i już dziś spraw sobie lub bliskim coś fajnego w ten magiczny czas. 

Piszcie w komentarzu czy macie już zrobione świąteczne zakupy ? czy jeszcze nawet o nich nie myślicie :) A jak idą Wam świąteczne porządki i inne przygotowania ? Czasu coraz mniej :) 

76 komentarze:

  1. Świetne inspiracje! Te kapcie mikołaja jakie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, inspiracje, chyba najbardziej przypadła mi do gustu ta poduszka, pozdrawiam. Zapraszam również do mnie----->http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/4-blogmas-jak-nie-zwariowac-w-szkole.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te kapcie, bardzo mi sie podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy i ten zegarek ❤❤❤ bardzo fajny blog zapraszam do mnie
    Ideadiygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek! <3 Ale te kapcie... to jest dopiero hit! <3 Jakbym chciała, żeby ktoś mi takie podrzucił pod choinkę! :D

    Ja jeszcze się nie przygotowuję do świąt, bo niestety koniec semestru i kurs na prawo jazdy mi na to nie pozwalają, więc pewnie zrobię wszystko w ostatniej chwili, ale... z drugiej strony lubię tę świąteczną gonitwę :D

    Buziaki :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje :) Sukienka i zegarek naj <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega podobają mi się kaputki z mikołajami! genialne :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten zegarek i robił wrażenie :) A ta sukienka... piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zegarek oraz kapcioszki :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza sukienka. Idealna na Święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w papciach!
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne rzeczy! takie kapcie z checia bym przygarnela :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju ta sukieneczka jest taka śliczna *0*, zastanawia mnie czy przyszłaby mi do Wigilii :/
    A te kapcie w Mikołaje kupuje Mamie <3

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Także mamy z nimi współpracę i jesteśmy jak na razie zadowolone :) Dziś chyba coś sobie zamówimy, bo nas strasznie kusi ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapcie i poduszka numer 1! Zegarek sama mam taki sam, tylko od zaful. Oczywiście poklikałam! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zegarek mi się tak średnio podoba :< ale za to te klapki w reniferki są super fajne i szczerze chciał bym takie miedz, bardzo fajny post oraz blog, serdecznie pozdrawiam i chyba bede tu częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze taka mała reklama ^^
      http://deliciousfood98.blogspot.com/

      Usuń
  17. Świetne inspiracje, sukienka jest cudowna! :) Uwielbiam takie świąteczne rzeczy, kocham ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zimowe i świąteczne zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, jakie urocze kapcioszki i poduszka, idealny prezent dla mnie, heh :) Bardzo lubię te zimowe drobiazgi.
    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  20. oj jak ja uwielbiam papciochy, a zwłaszcza takie urocze! :) sukienka tez jest bardzo ciekawa, bo nigdy wczesniej nie widziałam motywu Świętego Mikołaja na sukience :) u mnie przygotowań narazie nie ma, ale lada dzien sie zaczną zarówno jesli chodzi o przygotowywanie jedzenia jak i prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapcie rewelacyjne! Zamówiłam sobie któregoś razu ten zegarek i przyszedł ogromny! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie świąteczne akcenty na ubraniach i dodatkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te kapcie z Mikołajami to hit, mega są! Sama w świeta bym w takich polatała:)

    www.balaczka.com

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepsze te zimowe kapcie, są rewelacyjne <3

    >> Pozdrawiam 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również nie mogę doczekać się świąt! Czas leci mi bardzo szybko i nie wyobrażam sobie, że święta zaraz będą. Pewnie miną tak szybko jak i przyszły haha! Kliknęłam w 2 pierwsze linki :) 7.35 | 10.20
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha jakie fajne kapcie z Mikołajem <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. oo jakie ładne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne rzeczy, kapcie i zegarek najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  29. jej, zakochałam się w tych kapciach, są cudowne, nie no w tym roku właśnie taki prezent sobie sprawie!

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  30. Bardzo fajny wpis. U mnie również wishlista

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekna sukienka! Wpis interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka najlepsza, mega mi się podoba i jestem jak najbardziej na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Te 1 ciapki bardzo mi sie podobają. Jestem zmarźluchem więc się przydadza
    http://wiktoria-adas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kapcie mikołajki są przesłodkie!
    Poklikałam :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie cudne kapcie <3 prezent idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kapcie mikołaje - świetne! Bardzo fajnie tu u Ciebie, dołączam do grona obserwatorów :) Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/10/like-train.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej podobają mi się kapcie ♥ aczkolwiek bardzo fajna wishlista :) Pozdrawiam!
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudowne rzeczy! Są naprawdę urocze. Świąteczne zakupy mam już za sobą, ale nie było łatwo wybrać odpowiednie prezenty dla najbliższych.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne propozycje! Szczególnie sukienka!:) Cudna!

    Obserwuję i chętnie będę zaglądać.
    Serdecznie zapraszam do siebie. Miło mi będzie jeśli tez zaobserwujesz i zostawisz po sobie ślad:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zegarek jest niesamowity! Mój wymarzony. Pozdrawiam :) zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rzeczy!
    Sukienka w Mikołaje bardzo fajna :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje :)
    super wpis i ciekawy!
    mega zdjecia! <3 słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kapciuchy w Mikołaje mnie urzekły, są cudowne! Oczywiście kliknełam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne rzeczy! A ta sukienka i kapcie w Mikołaje są megaa ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam rzeczy ze świątecznym motywem <3 kiedyś w końcu zaopatrze się w takie rzeczy, ale w tym roku pieniądze poszły na prezenty :/

    Zapraszam :)
    http://ullanastja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie inspiracje. Czekam na post z efektami!

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak sukienka przeurocza!
    Mega wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna jest ta sukienka! Bardzo oddaje klimat świąt i przy tym jest przeurocza :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak tak przelotnie spojrzałam myślałam, że to są jakieś kwiatki, a to urocze mikołaje ;p huh
    Te czerwone kapcie prześliczne!

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. faktycznie, sukienka jest świetna, ale generalnie tylko na ten okres świąteczny się nadaje, bo ciężko w takiej chodzić cały rok. ;)
    mnie świąteczne przygotowania teraz czekają w domu, bo przyjechałam do rodziców i od wczoraj sprzątam i sprzątam i końca nie widać. ;) i jeszcze ostatnie prezenty muszę kupić. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie będę zaprzeczał, ze chętnie włóczył
    Bym na stopy te kapcie. Bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie lubię świąt, ani prezentów, ani ozdób. Wszystko jest sztuczne. Jestem takim Grinchem xd

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne wybrałaś pomysły na prezent! Ja już mam co prawda kupione ale może komuś się przyda.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/krakow-stylizacja-5.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak tylko zobaczę jakieś zegarki to od razu jestem w nich zakochana, to moje must have, zdecydowanie! Może i komuś podaruje jakiś ładny? :)
    super pomysły, na pewno mi się przydadza bo nie mam żadnych prezentów ;/
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Moje świąteczne zakupy są niestety jeszcze w lesie. Nie mam teraz za bardzo czasu na bieganie po sklepach i znów będę skazana na szukanie prezentów na ostatnią chwilę.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jejku te kapcie z mikołajami są genialne! *.*
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Super post. Bardzo podoba mi się zegarek. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi najbardziej podoba się podusia. Uwielbiam ładnie udekorowane mieszkania na Święta ^^

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  59. te kapcie najbardziej mi sie podobają ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Dużo ostatnio się słyszy o tym sklepie! :) Choć nigdy świątecznych dekoracji w pokoju nie mam, to świąteczne kapcie lub skarpety są u mnie obowiązkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super pomysły na święta :)
    Nie wiem czy miałam klikać w linki ale i tak poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Sukienka w Mikołaje jest cudowna! :) Jeśli chodzi o kapcie to uwielbiam bambosze ocieplane w środku i ze świątecznym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  63. U nas prezenty już dawno zakupione, czekamy z niecierpliwością aby obdarować nimi bliskich :d Świetna jest ta sukienka i te urocze kapciuszki :D Zapraszamy do nas :d http://studentkinapropsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Zegarek jest fenomenalny :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za odwiedziny i komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Oh my! Sukienka skradla moje serce! Teraz na swieta juz chyba nie dojdzie :( Ale na pewno zaopatrze sie w taka na przyszlo rok. Ogolnie nie znalam tego sklepu wczesniej, zajrze zobaczyc jaki maja asortyment ;)
    Jezeli chodzi o moje przygotowania to jestem w proszku.. Tyle spraw na glowie, a swieta juz za 3 dni! Nic tylko sie porzadnie ogarnac i wszystko zrobić. Nie mogę sie doczekac az juz usiade przy stole ;)
    P.s. mowilam juz ze uwielbiam jesc? :D
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku sukienka i kapcie są śliczne! Aww nosiłabym <3 *.*
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie wymyślne kapciochy! Śliczny zegarek.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne i bardzo urocze rzeczy :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne te twoje znaleziska, kapcie bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne rzeczy, szkoda, że już po świętach, ale na bloga będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

 
small pinch of happiness Blogger Template by Ipietoon Blogger Template