piątek, 30 listopada 2018

DAJ Z SIEBIE WSZYSTKO!

Listopad określam, jako przełom w tym kończącym się niebawem roku. Uświadomiłam sobie wiele rzeczy, zrobiłam dużo dla siebie, dla swojego zdrowia, ale także rozwoju i przyjemności. 
Dziś chcę cieszyć się każdym kolejnym dniem, a nie spoglądać tylko w przeszłość z nadzieją, że mogę ją jeszcze zmienić. Życie trzymam w swoich rękach, a każdy moment buduje moją osobowość, moją pewność siebie i odpowiedzialność za lepsze jutro.                                 ♡
Życzę sobie jak i Wam, by ten nadchodzący grudzień był idealną okazją na dobre skończenie roku i wkroczeniem w nowy etap jakim będzie mój 2019 roku, w którym osiągnę pełnoletni wiek, ale przede wszystkim umysł :). 
Buziaki. 
A tutaj jeszcze mała fotorelacja z BERLINA.
















1 komentarze:

 
small pinch of happiness Blogger Template by Ipietoon Blogger Template