wtorek, 29 stycznia 2019

MY 18TH BIRTHDAY!

Witajcie kochani, dawno tu nie gościłam. Od początku roku miałam dość spory misz-masz w głowie. Dziś dwa tygodnie po moich osiemnastych urodzinach chciałabym podzielić się z Wami paroma słowami. Nic szczególnego nie zmieniło się, gdy wkroczyłam w dorosłe życie, bo tak naprawdę nie jestem jeszcze dorosła. To, że ukończyłam 18 lat i mogę już za siebie decydować, pokazywać w sklepie dowód, czy jeździć autem nie czyni ze mnie dorosłej. Tak naprawdę dalej jestem w 100% zależna od moich rodziców, a najgorszą rzeczą jest odpowiedzialność za czyny. Wiele osób mówi, że nie może doczekać się osiemnastych urodzin, by móc robić to co im się podoba, ale szczerze nic takiego nie ma miejsca. Być może jestem wyjątkiem? 
Chciałabym sobie tylko życzyć, by każda moja decyzja była dobra a wybory zbliżały mnie do upragnionych marzeń, celów. Tego życzę również i Wam. 






3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego ;) Zznam to uczucie , u mnie też się dużo nie zmieniło po 18 urodzinach ale rodzice dali mi trochę więcej luzu ;)

    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Spełnienia marzeń :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
small pinch of happiness Blogger Template by Ipietoon Blogger Template